ראשי » שיטות מתקדמות לביצוע שילוח מאירופה לישראל

שיטות מתקדמות לביצוע שילוח מאירופה לישראל

ישראלים רבים יוצאים לשליחויות במדינות שונות מעבר לים וגרים שם בדרך כלל כמה שנים. כאשר מגיע המועד לשוב לישראל הם רואים את הכמות הגדולה של הציוד והחפצים שצברו עם השנים ודי קשה להם לקבל החלטות אם לארוז את מלוא התכולה הקיימת, או לבצע סינון בהתאם לצורך בכל פריט ולרמת היעילות שלו.

שילוח מאירופה לישראל

חברת גלובוס רילוקיישן היא חברה בעלת רזומה עשיר מאד בכל מה שקשור לנושא שילוח מאירופה לישראל. לאורך כ – 34 שנים שבהם פועלת החברה, הובלו על ידה עשרות אלפי מכולות ממדינות כמו גרמניה, צרפת, הולנד, אנגליה, יוון ומדינות רבות נוספות באירופה ארצה.

עם השנים שכללנו את שיטות העבודה שלנו בהתאם לנהלים בנמלי הים וכעת צורת ההתנהלות שלנו היא ממוחשבת, מדויקת ותואמת את הדרישות הבינלאומיות בנמלי הים, הן בארץ ובן באירופה ובעולם כולו.

פוליסת ביטוח ייחודית להגנה מרבית על התכולה במכולה

לאורך שנים הפעלנו שילוח מאירופה לישראל פוליסות ימיות שונות עבור הלקוחות שלנו. עם הזמן מומחי הביטוח שלנו נחשפו לתקלות שונות שנובעות מהניסוח של הפוליסות השונות ומרמת הכיסוי. לאור זאת פנינו לחברת הביטוח וביקשנו ליצור פוליסת ביטוח מיטבית שמגנה על הרכוש של הלקוחות שלנו שמפליג מנקודה אחת על הגלובוס לקצה השני של העולם.

המוצר המוגמר הוא איכותי ביותר וההגנה המלאה שהפוליסה מעניקה לציוד היא רבה מאד. אנו ממליצים לכל הלקוחות שלנו לרכוש פוליסה זו ולהצהיר על שוויה של התכולה וזאת עבור מצב בו יהיה צורך להפעיל את הביטוח במקרה של נזק, שבר, גניבה וכו'.

גולת הכותרת שלנו היא שירות יוצא דופן ללקוחות החברה

סימן ההיכר של גלובוס רילוקיישן הוא היחס האדיב והמקצועי המוענק ללקוחותיה. אנו מבינים שמדובר במצב מלחיץ כשכל הציוד האישי והביתי נע בים לאורך כשבועיים עד חודש ימים בהתאם ליעד ולכן מקשיבים תמיד ללקוחות, מסייעים להם במציאת פתרונות, נותנים להם את כל התשובות ואת כל האופציות הקיימות, כדי להרגיע אותם ולהציע להם חלופות שונות בכל סיטואציה.

שותפים עסקיים במדינות אירופה

כדי להעניק שירות מיטבי ללקוחות בנושא זה, חתמנו על הסכמים לשיתופי פעולה מקצועיים עם חברות בינלאומית שמשרדיהן ממוקמים בערים שונות באירופה והם עוסקים בנושא שילוח מאירופה לישראל. לאורך זמן אנחנו בחנו את דפוסי העבודה, האמינות והמקצועיות של חברות רבות מעבר לים העוסקות בנישה זו ובסופו של דבר בחרנו ליצור התקשרות עם החברות האיכותיות ביותר שפועלות בדומה לקו החשיבה שלנו, לגבי אופן ההתנהלות מול הלקוחות.

אסטרטגיה של העברת המכולה לישראל

אנחנו מעבירים לנציג שלנו במדינה ובעיר הספציפית את פרטי הלקוח שפנה אלינו לצורך תיאום שילוח מאירופה לישראל והעברת המכולה בדרך הים לישראל.

נציג מקצועי זה מסביר למשפחה את עיקרי הדברים וכיצד יש להיערך לקראת האריזות והעמסת המכולה. נושא מהותי מאד הוא שמירה על לוח הזמנים, נקודת הפתיחה היא המועד בו הישראלים אמורים לטוס ארצה ובהתאם לכך, מחפשים ספינה שיוצאת מהנמל הקרוב באירופה ואמורה לעגון בישראל בטווח התאריכים הרצוי.

בהתאם למועד ההפלגה המתוכנן של ספינה זו לצורך שילוח מאירופה לישראל, דואגים לארוז את הציוד, להעמיס את המכולה ולהעבירה בזמן לנמל הימי, כדי שהיא תמתין לעובדי הנמל שיעבירו אותה לספינה לפני מועד ההפלגה המתוכנן.

תכנון מילוי המכולות היוצאות לישראל

בהתאם לנפח של הציוד לקראת שילוח מאירופה לישראל, מזמינים מכולה בגודל המתאים. אם מדובר במעט ציוד, ממלאים את כל הציוד בתוך המכולה וביתרת השטח, מציבים ציוד של משפחה אחרת המיועד גם הוא לישראל. בדרך זו כל אחת מהמשפחות מקטינה באופן משמעותי את העלויות שלה עקב השימוש בשיטת הקונסולידציה שהיא השיטה המקובלת במצבים כאלו.

אחסון בישראל

במקרים רבים כשהמכולה מגיעה לישראל, המשפחה אינה יכולה לקלוט אותה כיוון שהם בטיול או עקב העובדה שאין להם עדיין היכן לגור ולכן הם מתגוררים באופן זמני בבית מלון, או אצל קרובי משפחה.

אנו מסייעים ללקוחות שלנו גם בנושא זה ומציעים להם לאחסן את המכולה באחד משבעת המרלוג"ים שלנו הפזורים בכמה מקומות בארץ, מהצפון ועד הדרום.

במקרים הללו, המשאית מסיעה את המכולה למרלו"ג שנבחר ובתום תקופת ההתארגנות, מועברת המכולה לביתה של המשפחה.

כל המרלוג"ים שלנו פועלים באופן אוטומטי וחדשני, קיימת בהם אבטחה ייחודית לאורך כל היממה ובמידת הצורך הלקוחות יכולים להגיע בתיאום ולקחת חלק מהפריטים הנחוצים להם כמו בגדי חורף כיון שהעונה התחלפה.

ספינות רבות מבצעות שילוח מאירופה לישראל ומפליגות לעיתים תכופות ארצה. נשמח לסייע לכם ולתאם את שינוע המכולה שלכם מכל נמל ימי באירופה לישראל באופן מוקפד ובטוח. השאירו כאן את מספר הטלפון שלכם ונציג שלנו ישוחח אתכם בהקדם.

  

שאלות ותשובות

אתם מטפלים בשינוע של מכולות ממדינות אירופה לישראל או גם למדינות נוספות?

אנו עוסקים בשילוח בינלאומי בכל העולם. מירב העבודה שלנו היא שילוח לישראל אך היו מקרים רבים שטיפלנו בשילוח למקומות אחרים בעולם וזאת בהתאם לשליחות שנקבעה ללקוחות. נציגים ישראלים רבים עוברים מאירופה לשרת את המשרד הממשלתי או את חברת ההייטק במדינות במזרח אסיה, ארה"ב ובמדינות רבות נוספות. אנחנו ערוכים לבצע גם משימות מסוג זה.

מה מיוחד בפוליסת הביטוח הימי שלכם מול הפוליסות המקבילות?

הפוליסה הימית שלנו מכסה כל תרחיש אפשרי. הבסיס שלה בנוי על מקרי ביטוח שהפעלנו עבור הלקוחות שלנו לאורך 34 השנים שבהן החברה עוסקת בתחום ההובלה הימית.

נתקלנו במקרים רבים בעבר שבהם הלקוחות שלנו קיבלנו פיצוי כספי נמוך או לא קיבלו פיצוי כלל אף על פי שברור היה לכל הגורמים שהתביעה שלהם מצדיקה תשלום. חברת הביטוח התנערה מכך לאור אופן רישום הסעיף הרלוונטי בפוליסה.
לכן מומחי הביטוח שלנו אספו את כל המקרים הבעייתיים וסגננו במקום הסעיפים הקיימים, סעיפים חדשים המגבים כיאות את הלקוחות. לאחר דין ודברים מתיש עם חברת הביטוח הוחלט על הנוסח שהוא הוגן וכך הכיסוי הביטוחי כעת הוא רוחבי ולכן מעניק שקט נפשי לכל לקוח. מדובר במהלך שהוא פריצת דרך, כיוון שהוא לא קיים אצל גורמים מקצועיים אחרים העוסקים בהובלה ימית.

מהי שיטת האריזה המיוחדת שלכם?

המטרה שלנו היא שכל הציוד יגיע בשלמותו במהלך שילוח לארץ. מחלקת המחקר והפיתוח שלנו יצרה לאורך השנים הצעות לביצוע שיטות אריזה חדשניות הכוללות שימוש בחומרים מיוחדים שהוכיחו את יעילותם הרבה לאורך השנים. כמו לדוגמה בנייה של ארגזי עץ מיוחדים לאחסנת חפצי אמנות שהם בעלי ערך כספי וסנטימנטלי גבוה, ספוגים, ניירות משי, גלסטין, ועוד.

בנוסף לכך קיימת חשיבה רבה על אופן ההמכלה. סידור הפריטים בתוך המכולה נעשה תוך מחשבה קדימה, כדי למנוע כל תרחיש אפשרי הכולל נפילה של פריטים, שבר ונזק.

אילו עלויות כולל השינוע הימי לישראל?

חברת שילוח לישראל גובה כמה סוגים של עלויות:

o עלות ההובלה היבשתית של העברת המכולה מבית המשפחה באירופה לנמל הימי.
o עלות העברת המכולה מאירופה לישראל בדרך הים בהתאם למשקלה.
o מיסי נמל
o עלויות של פוליסת הביטוח
o עלויות של פעולות האדמיניסטרציה של חברות שילוח לארץ, הן של חברת גלובוס רילוקיישן והן של חברת השילוח הבינלאומית המסייעת לנו מעבר לים.
o עלויות נוספות כמו מכס ובדיקות שונות בהתאם להחלטת הנהלת הנמל הימי.
o הובלה יבשתית בתוך ישראל לביתה של המשפחה.
o אחסון במרלו"ג בהתאם לפרק הזמן שדרוש לכל משפחה.

No items found