לאורך שנים רבות קוריאה הדרומית וישראל מקיימות יחסי מסחר דו כיווניים של ייבוא ושל ייצוא. ישראל מייבאת ממדינה זו כמות גדולה מאד של מכוניות אשר מיוצרות בה, טלפונים סלולריים ובנוסף לכך יש ייבוא של מוצרים רבים אחרים. ישראל מייצאת לקוריאה הדרומית אמצעי לחימה ומוצרים טכנולוגיים אחרים.
שירותי שילוח בינלאומי לקוריאה הדרומית
כשמדובר בשינוע של סחורות למרחק כה רב נדרשת בדיקה מקצועית ומדוקדקת של התהליך מתחילתו ועד סופו. יש מוצרים שהאפשרות היחידה היא לבצע הובלה ימית כמו מכוניות או מכונות חקלאיות ואילו פריטים אחרים שהם קלים וקטנים יותר אפשר לשנע באמצעות שילוח אווירי.
דרך הפעולה הנכונה ביותר כדי לבצע כל שינוע לחו"ל יעיל וזול הוא להיעזר בשירותים המקצועיים של החברה כיוון שנציגיה המנוסים בוחנים כל משלוח מכל ההיבטים ובהתאם לכך ממליצים ללקוח לבצע שירותי שילוח בינלאומי לקוריאה הדרומית בדרך אווירית או ימית.
שילוח ימי מקוריאה הדרומית לישראל
ספינות המשא הענקיות שיש בהן כמה קומות של אחסון סחורות מתאימות מאד להובלת מכוניות בגדלים שונים אשר ממוקמות בסיפונים השונים תוך יצירת המעצורים הנדרשים כדי למנוע תזוזה של כל אחד מהרכבים. בשטחים הנרחבים של כל סיפון אפשר להוביל כמות גדולה מאד של מכוניות מהנמל הימי אינצ'ון אל אחד מהנמלים הימיים בישראל, חיפה, אשדוד או בדרך לכלל לנמל אילת.
מעבר לכך יש סחורות אשר ממכילים במכולות והן נערמות בטורים בכל אחד מהסיפונים כדי שכמות מקסימלית של מכולות ישונעו ליעד שלהן. טרם ההפלגה מבצעים נציגי שירותי שילוח בינלאומי לקוריאה הדרומית את ההכנות הנדרשות אשר כוללות משימות רבות כמו לדוגמה:
- תשלומים למכס ולרשות הנמלים עבור השינוע הימי.
- שריון מבעוד מועד של מקומות אחסון בספינת משא עבור כל מכולה.
- העברת מלוא המידע לנציגי הנמל לגבי מהות הסחורה, ערכה הכספי, המשקל, והנפח המשוער של המכולה.
- הפעלת ביטוח ימי או אווירי.
- תיאום נושא השילוח הספציפי עם השותפים העסקיים מעבר לים שאמורים לבצע את שחרור המכולה לאחר העגינה הצפויה.
הדרכה להמכלת המכולה
אנשי שירותי שילוח בינלאומי לקוריאה הדרומית מדריכים את היצרנים לגבי דרכי האריזה האולטימטיביות. ההכוונה הפרקטית הזו מתחילה בסיעור מוחות על גודלם המומלץ של הארגזים, על התחשיב של כמות הארגזים על גבי כל משטח וסך המשטחים שיוכנסו לתוך כל מכולה. בדרך זו נוצר חיסכון כספי מהותי בכל שילוח לחו"ל.
הנציגים המיומנים מודעים לעלויות הגבוהות של השילוח הימי ולכן הם מעניקים טיפים משמעותיים לאורך כל הדרך. זו הסיבה שסך העלויות הוא זול יותר במסלול זה.
הובלה אווירית לחו"ל
אנשי חברת שילוח בינלאומי מתמקצעים בנושא שילוח אווירי למדינות שונות בכל העולם. יש משלוחים אוויריים אשר מוטסים בטיסות ישירות לשדה התעופה אינצ'ון הסמוך לסיאול בירת קוריאה הדרומית. אך מכיוון שלא בכל עונות השנה קיימות טיסות ישירות, המטען נע לעיתים בטיסות קונקשין דרך יעדים אחרים כמו בנגקוק, הונג קונג או שדות תעופה בינלאומיים באירופה.
בשלב הראשון מתבצעת בדיקה מול נציגי מסוף המטענים בשדה התעופה בן גוריון לגבי זמינותן של הטיסות הישירות. אם אין טיסות ישירות, או שהן עמוסות מוצעות טיסות אחרות שהן דרך שדה תעופה מרכזי אחר. בכל מקרה שילוח אווירי הוא מהיר יותר משילוח ימי גם אם הוא מתבצע בשני שלבים.
הפעלת ביטוח לסחורות לחו"ל
אחד הכללים החשובים ביותר בנושא שילוח בינלאומי הוא הפעלת ביטוח ימי או אווירי. בדרך זו מגן הבעלים של הסחורה על ערכה וזאת במקרים של תרחישים שונים כמו גניבה, אובדן, דליקה ועוד. הן אם יהיה נזק קטן והן אם יהיה נזק כספי גדול, הלקוח יקבל את מלוא התמורה הכספית.
לכן לפני השילוח מפעילים פוליסת ביטוח מעולה אשר כוללת את כל הסעיפים הרלוונטיים ומעניקה כיסוי מלא בהתאם להצהרה על הערך האמיתי של הסחורה כולה.
שותפים עסקיים מעבר לים
לשותפים העסקיים שלנו הממוקמים בכל נקודה על פני הגלובוס יש תפקידי מפתח הן בתהליכי יבוא והן בתהליכי יצוא.
כאשר מייבאים סחורה לישראל, הנציגים מגיעים למפעלים השונים ואוספים את הציוד על פי תיאום שבוצע מראש. בהתאם לשילוח שנבחר הם מסיעים את הסחורות למסוף המטענים בשדה התעופה ואם מדובר בשילוח ימי, הם ממכילים את המכולות ומעבירים אותן במועד שנקבע לנמל הימי כך שינועו לכיוון ישראל.
כאשר מייצאים סחורה מישראל לכל מדינה, נציגים אלו אוספים את הארגזים ממסוף המטענים על פי מועד הנחיתה של המטוס ומעבירים אותם ללקוח שהזמין אותם. אם ההגעה היא של שילוח ימי, הם משחררים את המכולות מהמכס ומעבירים אותן ליעד.
אחסון של סחורות
בשלבים השונים של השילוח קיים לא אחת צורך לאחסן את הציוד לתקופת ביניים במרלוג. היתרון הוא שקיימים בו מחסנים בגדלים שונים ולכן בהתאם לנפח הדרוש בוחרים את המחסן המתאים ביותר. יש אפשרות לאחסן במחסנים אלו סחורות לכל פרק זמן רצוי ובנוסף לכך לאחסן גם מכולות במקום הייעודי לכך.
צי המשאיות הגדול של המרלוג מעניק נוחות מקסימלית ללקוחות וכל אחד מהם מקבל את הסחורה לאחר תקופת האחסון למיקום שיציין ובמועד שנוח לו.
הלוגיסטיקה היעילה היא בראש סדר העדיפויות שלנו. השאירו כאן את הפרטים שלכם ונשמח לתכנן גם עבורכם את השילוח הימי או האווירי על פי הצורך שלכם לכל נקודה בעולם.
שאלות ותשובות
האם שירותי שילוח בינלאומי לקוריאה הדרומית כוללים גם מצבים של רילוקיישן?
יש לנו חברה נוספת העוסקת בנושא רילוקיישן לכל מקום בעולם.
אנשי הקשר המקצועיים של חברה זו יכולים לסייע לך מאד לאור הידע הרב שצברו בנישה זו.
השאר את פרטייך ואחד מהנציגים ישוחח אתך בהקדם.
האם לאור העלויות הגבוהות עבור שירותי שילוח בינלאומי לקוריאה הדרומית בדרך האוויר, אתם ממליצים על שילוח ימי?
מדובר בנושא מורכב שיש לבחון מכמה היבטים ורק לאחר מכן להגיע למסקנה הנכונה שמתאימה לכל משלוח ספציפי כמו לדוגמה:
התכיפות של הגעת הסחורה.
משקל ונפח של הציוד.
ביצוע השוואה משוערת של עלויות באוויר מול עלויות באמצעות ספינות משא.
פרמטרים מיוחדים הקשורים ללקוח או לספק של הסחורה.
אנשי הקשר שלנו שמלווים אותך לאורך כל הדרך יפרטו את היתרונות, החסרונות והעלויות השונות ובהתאם לכך תתקבל ההחלטה הנכונה לכל משלוח.
לא אחת יצואן ישלח חלק מהסחורות באוויר וחלק אחר באמצעות הובלה ימית.
האם יש אפשרות לתאם במסגרת שירותי שילוח בינלאומי לקוריאה הדרומית הכנה של שלוש מכולות קירור?
התשובה היא חיובית.
יש ליידע אותנו מראש בפרטים הרלוונטיים כמו מהות הסחורה, דרגת הקירור או ההקפאה הנדרשת, מועד השילוח, נמל ימי לתיאום עגינה ועוד.
בהתאם לכך יבוצעו כל התיאומים הלוגיסטיים וישוריין מקום למכולות בספינה שיוצאת ליעד זה.
מהי ההמלצה של שירותי שילוח בינלאומי לקוריאה הדרומית לגבי שינוע של תוצרת חקלאית?
סחורה טרייה מייצאים רק באמצעות שילוח אווירי, כיוון שכל יום של שהייה עלול לפגום באיכותה של הסחורה הזו.
ברוב המקרים אנו משריינים מקום קבוע בבטן המטוס לנפח מסוים של סחורות.
החקלאים משנעים את הארגזים או המשטחים בימים הקבועים האלו על פי לוח הטיסות המתאים לכל לקוח מעבר לים.
במסגרת זו אנו מובילים פירות, ירקות, פרחים ועוד.