בין איי ברבדוס לבין ישראל יש קשרי מסחר ולכן יש תנועה קבועה של סחורות הן מישראל לאיים והן מהאיים לישראל. הספקים והלקוחות קובעים ביניהם את האופציה המתאימה ביותר לכל סוג של סחורות, אם ההעדפה היא שילוח ימי או שילוח אווירי.
שירותי שילוח בינלאומי לברבדוס
שירותי שילוח בינלאומי לברבדוס בדרך האוויר, מתבצעים באמצעות טיסה ראשונה ליעד באירופה כמו להולנד, צרפת, ספרד או ליעד בארצות הברית כמו פלורידה ומשם בטיסת המשך לשדה התעופה הבינלאומי שממוקם בסמוך לעיר הבירה ברידג'טאון .
יצואנים שיש להם קשרי מסחר עם לקוחות, מתאמים הובלה אווירית לברבדוס. כיוון שמדובר ביעד רחוק יחסית, המומחים של שירותי שילוח בינלאומי לברבדוס מבצעים עבורם תחשיב מדויק של העלויות. יש להביא בחשבון עלויות הטסה של שתי טיסות, מיסים, ביטוח והובלה יבשתית הן בישראל עד ההגעה למסוף המטענים בשדה התעופה בן גוריון והן בברבדוס, משדה התעופה ועד היעד.
שותפים עסקיים באיי ברבדוס
כדי להשלים את המהלך הלוגיסטי של העברת הסחורה ללקוחות, אנו נמצאים בקשר תמידי עם השותפים העסקיים שלנו במדינה זו. בהתאם להנחיות שלנו הנציגים המקצועיים משחררים את הסחורה ממסוף המטענים לאחר נחיתת המטוס שמכיל את הסחורה שהגיע מישראל. הם מתאמים את העברת הסחורה ללקוחות על פי כל הנתונים שיש בידיהם.
המגמה היא למסור את הסחורות תוך פרק זמן קצר מרגע שחרור הסחורה וזאת לשביעות רצונו של הלקוח שממתין לסחורה.
הובלה ימית לברבדוס
לאור המרחק הרב בין המדינות, שילוח ימי לברבדוס עשוי להיות בין חודש וחצי לחודשיים. כיוון שמדובר בפרק זמן ארוך הוא מתאים לסחורות שאין דחיפות בהגעה שלהם, בסחורות שהן בעלות משקל או נפח גבוה כמו לדוגמה מכונות חקלאיות, או לחלופין בסחורות שהן בכמות גדולה ביותר ולכן השילוח הימי הוא הדרך המיטבית עבורם.
השוואות בין שילוח ימי לשילוח אווירי
שיטת העבודה של אנשי שירותי שילוח בינלאומי לברבדוס, היא לבדוק כל משלוח של לקוח כדי להתאים עבורו את דרך ההובלה הטובה ביותר. שילוח לחו"ל אינו עניין של מה בכך ויש לבדוק בכל משלוח באיזו סחורה מדובר, מה הסיווג שלה, אם מדובר במוצר חדש שמצריך אישור של המכס במדינת היעד או לא.
בהתאם לכך מומחה האופרציה מעניק ללקוח שתי הצעות מחיר, האחת עבור הובלה ימית והשנייה עבור שילוח אווירי לברבדוס. מעבר לעובדה שמדובר בהצעת מחיר מפורטת, המומחה ממליץ ללקוח מהי ההעדפה תוך ראייה רוחבית של כל הנסיבות, ההיבטים וההשלכות. לעיתים מדובר בהפרשים קטנים יחסית בין שילוח ימי לאווירי ולכן אם יש אפשרות לוגיסטית, ההעדפה היא לבצע זאת באופן מהיר באמצעות טיסות ולא להמתין זמן רב לשילוח הימי.
מכולות קירור לברבדוס
היצואנים הישראלים שולחים לא אחת סחורה מיוחדת אשר מצריכה מכולות קירור. זו הסיבה שאנשי שירותי שילוח בינלאומי לברבדוס, מתאמים המכלה של מכולת קירור בגודל סטנדרטי או גדולה יותר. מדובר בפריטים כמו מזון מצונן, מזון קפוא, תרופות שחייבות להיות מקוררות בטמפרטורה מסוימת ועוד. מדובר במכולות ייעודיות למטרה זו שיש בהם מערך קירור איכותי אשר פועל בטמפרטורות שנקבעו לכל סוג של סחורה.
מעבר לכך יש בכל מכולה כזו גם מערכת בקרה חדשנית ומתוחכמת אשר סורקת את רמת הטמפרטורה בעת ההפלגה ומתריעה על כל בעיה כדי שהיא תטופל במקום או על ידי מערך השליטה בישראל.
יבוא מברבדוס לישראל
שירותי שילוח בינלאומי לברבדוס מתאמים את כל התהליך של אספקת סחורות מחו"ל ארצה. הלקוח שלנו בישראל מיידע אותנו שהוא הזמין סחורה ומעביר לנו את כל הפרטים כמו שם הלקוח, פרטי התקשרות אתו, כמות הסחורה – אם מדובר בכמה ארגזים בודדים, משטח של ארגזים, סחורה שמיועדת להובלה באמצעות שילוח ימי או אווירי וכו'.
לכן כאשר אנשי שירותי שילוח בינלאומי לברבדוס מקבלים הודעה שהסחורה מוכנה, הם מיידעים את השותפים העסקיים על כל הפרטים כדי שיתבצע איסוף. אנו מתאמים מראש את השילוח האווירי ממסוף המטענים בשדה התעופה של ברבדוס ליעד ספציפי כמו לדוגמה מיאמי ומשם בטיסה ישירה ארצה.
אם הסחורה מיועדת להובלה ימית, ממכילים את המכולה ומעבירים אותה לספינה שאמורה להפליג למזרח התיכון ושוריין בה מקום למכולה זו. יש מקרים רבים שבהם הסחורה אינה מלאה בסחורות של היבואן הישראלי וחבל לשלוח מכולה שהיא לא מלאה. במקרים האלו מבצעים הליך של קונסולידציה שכולל כמה משלוחים של לקוחות שונים במכולה אחת. בדרך זו כל אחד מהלקוחות חוסך בעלויות השילוח הכבדות וכולם חולקים יחד בעלויות.
שילוח ייחודי בינלאומי
מחלקת האריזה של שירותי שילוח בינלאומי לברבדוס מבצעת משלוחים יוצאי דופן שבהם נדרשת אריזה ייחודית. זה קורה לדוגמה בעת שילוח של חפצי אמנות מאחד המוזיאונים בישראל אל המוזיאון באיי ברבדוס. כל חפץ ממוספר ומתבצעת מדידה מדויקת של גודלו כולל הצורה הגיאומטרית שלו. בהתאם לכך מייצרים ארגז שילוח ייעודי לכל פריט אמנות. מאחסנים אותו בתשומת לב מרובה בתוך הארגז שלו, כדי להגן עליו מכל כיוון אפשרי.
בדרך זו כל הפריטים מועברים לשילוח בינלאומי בדרך שנקבעה באוויר או בים בהתאם לסוג המוצרים ולמסלול שהוא המיטבי עבורם.
שאלות ותשובות
השאר כאן את הפרטים שלך ונשמח לתאם פגישה. יש כמה פרמטרים שמשפיעים על עלויות הביטוח כמו משקל הסחורה, הנפח שלה, הערך הכספי שלה, מרחק הנסיעה הימית או האווירית ועוד. בכל אחד מהמרלוגים שלנו ברחבי ישראל יש שטח ייעודי למכולות. יש אפשרות לאחסן אותן שם ללא פריקה ולהוביל אותן למפעל בשלב מאוחר יותר על פי תיאום מראש. התהליך בנוי מכמה שלבים:אני זקוק להכוונה בסיסית בנושא יבוא, מדובר בעסק חדש ואשמח להיפגש עם איש קשר שלכם.
חשוב להבין את מתבצעים הליכי הייבוא כדי לא לבצע טעויות שיעלו ממון רב.על פי מה נקבעת העלות של ביטוח ימי?
איש הקשר שלנו ישמח לתת לך הצעת מחיר מדויקת בהתאם לנתוני המשלוח.אני אמור לקבל שלוש מכולות משוודיה אך אין לי מקום לאחסן אותן במפעל שלי. יש אפשרות לבדוק אם יש מקום פנוי באחד המרלוגים שלכם?
השאר כאן את פרטיך ואיש הקשר שלנו יבדוק עבורך את הזמינות של מקום האחסון.אני מעוניין לשלוח באמצעותכם שישה ארגזים ללוס אנג'לס. מה התהליך?
איש הצוות שלנו יאסוף את הסחורה מהמשרד שלך.
בהתאם למשקל ולנפח, יוכנו המסמכים הרלוונטיים עבור המכס, יבוצעו התשלומים ויופעל הביטוח. כל זאת בהתאם להצעת המחיר שהועברה אליך ואושרה.
אנו מתאמים עם מסוף המטענים את הגעת המשלוח אליהם על פי פרטי הטיסה שנקבעה על ידם.
אנו עוקבים אחר הארגזים ומוודאים שהם אכן נמצאים על הטיסה שתואמה.
השותפים העסקיים שלנו מעבר לים מקבלים עדכון על הסחורה והצוות בלוס אנג'לס אוסף את הארגזים, משחרר אותם מהמכס ומעביר אותם ללקוח. כל זאת על פי ההנחיות והמידע המפורט שהם קיבלו בתקשורת בינינו.
אנו עושים כל שניתן שמשך השילוח האווירי מרגע איסוף הארגזים בישראל ועד הגעתם ללקוח בחו"ל יהיה קצר ככל האפשר.
שירותי שילוח בינלאומי עושים רק עם מקצוענים. השאירו כאן את הפרטים שלכם ונשמח להיפגש ולקדם תהליכים משותפים.
אולי יעניין אתכם גם: