פרויקט לוגיסטי כמו העברת משרדים או העברת חוות שרתים הוא נושא שיש לבצע אותו רק לאחר תכנון מדוקדק ביותר של כל שלב ושלב כדי שבסופו של התהליך, זה יהיה פרויקט מעבר מוצלח.
כיצד מבצעים העברת משרדים?
כשמדובר במשרדים קטנים יחסית, התהליך הוא פחות מורכב. כל אחד מהעובדים אורז את הפריטים האישיים שלו בארגזים ייעודיים, כמו לדוגמה קלסרים, ספרי עזר, ציוד משרדי, מחברות ועוד. הוא רושם על כל ארגז את שמו וזאת כדי להקל על עבודת פיזור הארגזים במשרד החדש.
האורזים המקצועיים עוטפים את המחשבים, המדפסות וכל ציוד אלקטרוני נוסף ומניחים זאת באופן מסודר במשאית כדי שלא תהיה פגיעה באף אחד מהפריטים האלו. שינוע משרדים מתבצע באמצעות משאיות שהן ייעודיות למטרה זו, העובדים המומחים בתחום זה מרכזים בכל משאית את הארגזים ועורמים אותם זה על גבי זה באופן יציב כדי שהם יגיעו בשלום למשרד החדש.
בהתאם למיקום של המשרד הנוכחי ולמיקום של המשרד החדש, מתכננים את אופן ההעברה בפועל דרך המדרגות, או באמצעות המעלית. שיטה נוספת היא העברה באמצעות מנוף שהיא שיטה חדשה ויעילה מאד.
זוהי השיטה הטובה ביותר כשהמשרדים ממוקמים בקומות הגבוהות במגדלי המשרדים. אנשי המקצוע מתאמים הגעת מנוף ליום ולשעה הנחוצה. מפעיל המנוף מעלה את המשטח עד הקומה הרלוונטית והעובדים שנמצאים בתוך המשרד, מניחים על הרמפה את כמות הארגזים האפשרית ובנוסף לכך פריטים כבדים יותר כמו לדוגמה מדפסות, מקרר, ארונות ספרים ועוד.
המנופאי מוריד בזהירות את הרמפה כלפי מטה וכך כל הציוד מועבר במהירות לתוך המשאית. בעת ההגעה ליעד מניחים העובדים את הארגזים שוב על הרמפה והיא מועלית לקומה הרלוונטית וכך בקצב מהיר ביותר כל תכולת המשרד נמצאת כבר במשרד החדש.
היעילות הרבה של שיטה זו הכתירה אות כשיטה הנדרשת ביותר, אף על פי שהיא מעט יקרה יותר משיטות ההעברה האחרות.
העברת משרדים בארץ עם חברת גלובוס
כשמדובר במשרדים גדולים, מדובר בהליך מורכב ביותר ולכן משך התכנון של המעבר אורך לא אחת כמה שבועות או כמה חודשים.
כל התהליך מתבצע בליווי והכוונה של מומחי חברת גלובוס שהם מומחים בתחום זה וניהלו מאות פרויקטים של העברת משרדים בארץ וכל אחד מהם היה מוצלח ביותר וזאת לאור ההקפדה על עבודה מסודרת על פי צ'ק ליסט שנקבע מראש ותואם את הצרכים של המערכת בכל משרד.
קווים מנחים בביצוע ההעברה:
- החשיבה המרכזית בעת העתקת משרדים בישראל היא להעביר רק את מה שנחוץ. העברת משרדים היא הזדמנות פז לעשות סדר בכל הציוד המשרדי כדי לא להעביר פריטים מיותרים.
- לדוגמה אפשר לסרוק את כל המסמכים החשובים בקלסרים הישנים וכך לא להעביר אותם למשרדים החדשים. זהו חיסכון אדיר במקום ושימוש בנתונים הנדרשים כשהם קיימים כקבצים במחשב.
- ביצוע תוכניות מדויקות של מקומות הישיבה של העובדים במחלקות השונות, כדי להיערך ליום המעבר.
- חלוקה של מדבקות אישיות כך שיהיה קל לזהות כל ארגז ולשייך אותו לעובד הרלוונטי.
- השיטה הנוחה ביותר היא להכין את המשרדים החדשים באופן מושלם, כולל שולחנות עבודה, כיסאות, ארוניות, חיבורי חשמל ותקשורת .
- רק לאחר מכן לתאם את יום ההובלה וכך העובדים אורזים את כל הציוד שלהם, המובילים מעבירים זאת באמצעות המשאית ולמוחרת העובדים מגיעים למקום החדש. הארגזים ממתינים להם, הם מסדרים את הציוד, מחברים את המחשב ומהר מאד חוזרים לענייני העבודה.

אחסנת תכולה בפריסה ארצית
בעת מעבר משרדים יש לא אחת מצבים שבהם בעלי העסק מעוניינים לאחסן חלק מהתכולה במחסנים גדולים ולא להעביר אותם למשרדים החדשים עקב שיקולים שונים. הפתרון לכך הוא אחסון ציוד במרלוגים הגדולים הפרוסים בכמה אתריםברחבי הארץ.
היתרון של המרכזים הלוגיסטיים הייחודיים הללו הוא בכך שהם ממוקמים בסמוך לצירי תנועה מרכזיים ולכן נוח מאד לנסוע בכבישים המהירים ולהגיע לחניה של המרלוג במהירות. בכל אחד מהמחסנים הלוגיסטיים יש הרבה מאד מחסנים קטנים וגם מרחב לאחסון מכולות סגורות. לכן זהו הפתרון האופטימלי לאחסון לטווח קצר או לטווח ארוך על פי רצונו של הלקוח.
סיכום
מומחי החברה מעניקים ללקוחות פתרונות לוגיסטיים יוצאי דופן ומתקדמים בעת ביצוע העברת משרדים וחוות שרתים, כולל פתרונות אחסון מתקדמות.
שאלות ותשובות
אשמח לקבל מידע והמלצות מלקוחות שביצעתם עבורם העברת חוות שרתים בישראל.
השאר כאן את פרטיך ונשמח להעביר לך רשימה בהקדם.
כמה זמן מראש יש לתאם אתכם את נושא העברת משרדים?
ככל שנבצע את ההיערכות מוקדם יותר, כך המהלך יהיה מוצלח יותר.
אם מדובר במשרד שיש בו כמה קומות והרבה מאד עובדים, ההתארגנות אורכת כמה חודשים כיוון שהעובדים וההנהלה אמורים לעבור הדרכות לגבי ההתארגנות המתוכננת.
מהלך מסוג זה כרוך בעבודה עם ספקים רבים כמו אנשי מחשוב, תשתיות, ייצור ריהוט, שיפוצים, אורזים, סבלים, מנופים ועוד. לכן ככל שתקדימו את ההתקשרות זה יקל על ההתנהלות.
כמה זמן אורך הליך של העברת משרדים?
אם מדובר במשרד קטן או בינוני ובוצעה התארגנות נכונה, המעבר עצמו יסתיים תוך יום או יומיים.
אך אם מדובר במשרד גדול או גדול מאד, המהלך יהיה של כמה ימים בודדים.
האם אתם דואגים גם לנושא משאיות ומנופים ליום העברת משרדים?
התשובה היא חיובית. אנחנו דואגים לכל הנושא הלוגיסטי מתחילתו ועד סופו.
העברת משרדים וחוות שרתים מבצעים רק עם אנשי מקצוע בעלי רזומה עשיר בתחום ספציפי זה. השאירו כאן הודעה ונשמח לנתב את דרככם במהלך חשוב זה.