ראשי » שירותי שילוח בינלאומי

שירותי שילוח בינלאומי

הצורך של קבלת שירותי שילוח בינלאומי כולל עסקים רבים הן בישראל והן מחוצה לה וזאת לאור הפעילות הענפה של מכירת סחורות והעברת ציוד רב ממדינה למדינה על פני כל הגלובוס. 

שירותי שילוח בינלאומי

שירותי שילוח בינלאומי כוללים מגוון גדול של פעולות אופרציה עבור שילוח בדרך האוויר ובדרך הים תוך תיאום כל הנושא הלוגיסטי והמנהלי, כדי שהלקוח יקבל את כל המשלוחים שלמים ובזמן על פי התכנון שבוצע. 

חברה ישראלית שיש לה קשרי מסחר מעבר לים, מתחברת בדרך כלל עם חברת שילוח בינלאומי שהיא סומכת על הצוותים שלה וזאת לאור המלצות שקיבלו עליה, המוניטין והרזומה העשיר שלה בפעולות בתחומי השילוח הימי והאווירי.

שיטת העבודה בנושא שילוח אווירי וימי 

רמת הביצוע המקצועית שלנו מתחילה בתיאום של איש קשר לכל לקוח עסקי. איש הקשר מלווה אותו מקצועית לאורך כל הדרך. בתחילת ההיכרות איש הקשר שלנו מקבל מהלקוח את המידע על העיסוק של החברה, מה הם מייצרים, לאילו מדינות הם מכינים משלוחים או לחלופין, איזו סחורה הם מייבאים ומאילו מדינות. בתוך המערך הזה, איש הקשר ממליץ ללקוחות על שיטות שונות שיסייעו להם בהיערכות נכונה ויעילה שבסופו של דבר גם יחסכו להם כספים בעלויות השילוח.

כמו לדוגמה תכנון מראש של גודל האריזות, בחירה בין שילוח ימי לשילוח אווירי ומשלוחים בשיטת הקונסולידציה שיוצרים חיסכון משמעותי במחירים, כיוון שהעלויות של האופרציה מתחלקים בין כמה לקוחות של חברת שירותי שילוח בינלאומי.

הצעת מחיר ללקוחות 

איש הקשר מגיש להם הצעת מחיר עבור כל משלוח. ההצעה כוללת את העלות של שילוח בינלאומי אווירי, מועד המשלוחים, עלות הביטוח וכל מידע נוסף שדרוש לכך. במקביל הוא מעניק להם אופציה של ביצוע שילוח דרך הים לסחורה זו, כדי שיראו את ההבדלים בעלויות.

אם מדובר לדוגמה ביבוא של מוצרים שהיבואן אינו זקוק להם כעת אלא בחג בעוד חודשיים או שלושה איש הקשר שלנו ימליץ לו לבצע ייבוא זה באופן חריג באמצעות שילוח ימי ולא אווירי ובדרך זו הוא יחסוך סכום כסף מאד משמעותי. דבר זה יאפשר לו ליצור רווחיות הרבה יותר גדולה על כל מוצר, או לחלופין להעביר חלק מהחיסכון ללקוח וכך למכור כמות גדולה הרבה יותר של מוצרים, לאור המחיר המופחת. 

שילוח ימי של ציוד ביתי 

חברת שירותי שילוח בינלאומי מבצעת גם העברה של מכולות עבור אנשים פרטיים אשר יוצאים לכמה שנים של רילוקיישן מישראל למדינה אחרת בעולם. באופציה זו הלקוחות בוחרים אילו פריטים אישיים הם מעוניינים להעביר באמצעות שילוח ימי למדינת היעד. בהתאם לכך הצוותים שלנו אורזים עבורם בקפידה את מלוא הציוד וממכילים זאת בתוך המכולה.

מוצרים שהם מעדיפים שיישארו בישראל כיוון שככל הנראה לא יהיה בהם שימוש בחו"ל, חברת שירותי שילוח בינלאומי מעבירה למחסנים הלוגיסטיים שלה ברחבי ישראל והם מאוחסנים במחסן ייעודי לכך או לחלופין בתוך מכולה סגורה, עד שהמשפחה מסיימת את המשימה שלה מעבר לים וחוזרת ארצה.

אופן הפעילות של השילוח מחו"ל

אנחנו מרכזים את הפעילות עבור היבואנים הישראלים שמזמינים סחורות שונות בחו"ל. כאשר המשלוח מוכן לשילוח, אנו מפעילים את הסוכנים שלנו במדינה זו והם אלו שמתאמים את איסוף הסחורות. מדובר באנשי לוגיסטיקה מעולים אשר מבצעים את כל הפעולות הנדרשות בהתאם לכללים הבינלאומיים. 

הם מעמיסים את כל המשטחים ישירות לתוך המכולה ובהתאם לסיכום לגבי ההפלגה, מעבירים את המכולה לנמל הימי, כדי שתגיע שם במועד ולפני שהספינה מפליגה לכיוון ישראל והמדינות השכנות. חברת שילוח בינלאומי מכינה מראש את כל המסמכים הממוחשבים למטרה זו ודואגת לביצוע כל התשלומים מראש כדי שכל התהליך יתבצע ביעילות וללא כל עיכובים בנמל הימי.

אם הסחורה לישראל אמורה להישלח באמצעות הובלה אווירית, הסוכנים שלנו מעבירים את המשטחים אל מסוף המטענים בנמל התעופה ,בהתאם לסיכום שלנו לגבי המטוס שבו אמורה הסחורה להמריא ושהוכן לכך מקום מראש. 

הפעלת ביטוח לסחורות 

כל סחורה שיוצאת מכל נקודה בעולם לישראל וכל סחורה שיוצאת מישראל ליעדים השונים, חייבת להיות מבוטחת. חברת שירותי שילוח בינלאומי מפעילה פוליסת ביטוח ייעודית שהיא חריגה בטיבה. 

יש בה סעיפים ייחודיים שלא קיימים בפוליסות מקבילות וזאת לגבי נושאים ספציפיים כדי שבמקרה של הפעלת הביטוח, כל לקוח שלנו יקבל את מלוא הכיסוי הכספי המגיע לו. זו הסיבה שכל לקוח מודיע לנו מהו הערך המדויק של הסחורה או הציוד שהוא מעביר בין הנקודות השונות בעולם. 

מסלולי תעופה והפלגה 

בשילוח אווירי הסחורה ממריאה ישירות למדינת היעד אם קיימות טיסות ישירות. אך אם לא פועלות טיסות ליעד זה כמו לדוגמה בין ישראל ליפן, הסחורה מועברת לנקודת ביניים, כמו נמל התעופה בהונג קונג ומשם הסחורה ממשיכה בשלב שני לטוקיו או לאוסקה בטיסה אחרת וכך הציוד מועבר בדרך של קונקשיין כמו בנסיעות של התיירים אשר נעים בכל העולם.

גם בשילוח ימי שירותי שילוח בינלאומי מתאמים קונקשיין במידת הצורך. אם חברה ישראלית אמורה לקבל משלוח מיעד רחוק שאין ממנו שאין הפלגות ישירות למזרח התיכון, המשלוח יועבר בשלב ראשון דרך נמל ימי גדול כמו לוס אנג'לס בארה"ב  ובשלב השני לאחד הנמלים הימיים בישראל. 

שאלות ותשובות

קיבלתי הודעה שהמשלוח הימי שהזמנתי מסין עלה לספינה ויגיע רק בעוד חודשיים. יש אפשרות לקצר פרק זמן זה? 

המשלוח שלך אמור להגיע מנמל ימי בסין שהוא קטן יחסית ולכן רק אחת לכמה ימים יוצאת משם הפלגה לכיוון המזרח התיכון. זמן ההפלגה מותנה בנתיב הנסיעה של כל ספינה והמסלול של ספינה זו כולל עגינה בנמלים ימיים רבים בדרך, הן בסין והן בארצות נוספות בדרך. בכל נמל ימי הספינה עוגנת כמה ימים ולכן הדבר מאריך את הזמן הכללי של ההפלגה.

לאור זאת אין אפשרות לקצר את מהלך ההפלגה.

אם בעתיד תזמין ייבוא מספק זה, נוכל לבחון עבורך דרך נסיעה קצרה יותר וזאת באמצעות העברה יבשתית לנמל ימי אחר בסין שיש בו פעילות ענפה יותר ולכן יוצאות ממנו הפלגות רבות יותר לאזור שלנו ומדובר בהפלגות אשר עוצרות בפחות נמלים ימיים בדרך. 

מהי העלות של ביטוח אווירי עבור שני משטחים מישראל לדנמרק?

העלות של הביטוח מורכבת מכמה פרמטרים כמו ערך הסחורה, הנפח, המשקל, אם מדובר בארגזים בודדים, משטחים, נסיעה ישירה או לא וכו'. נשמח אם תשאיר את הפרטים שלך והנציג המומחה שלנו ישוחח אתך בהקדם ויעביר לך את מלוא המידע הדרוש לך.

כמה זמן מראש עלי לתאם שילוח של מכולת קירור שיהיו בה תרופות שמיוצאות מישראל לאפריקה?

ברוב המקרים יש לנו בארץ מכולות קירור מוכנות לשילוח. עם זאת עלולים להיווצר מצבים ששלחנו מכולות רבות ולכן אין כרגע אף מכולת קירור פנויה בישראל. לכן קיימת חשיבות רבה להזמין כשבועיים שלושה מראש שימוש במכולות שהן יוצאות דופן כדי שנדאג שתהיה בארץ מכולה מסוג זה עבורכם.

מהו הזמן המהיר ביותר של העברה משלוח אווירי בין ישראל לאנגליה?

טיסות לאנגליה ממריאות מישראל מדי יום ולעיתים ממריאים בכל יום כמה מטוסים ליעד זה. לכן אם יש לך משלוח חשוב שיש לבצע במהירות, אפשר בדרך כלל לתאם הובלה והטסה כמעט מידית. 

הייעוץ בנושא שילוח ימי ואווירי הוא חשוב ביותר עבורכם, כדי שלא תשלמו כספים מיותרים עקב שילוח לא יעיל. השאירו כאן את הפרטים שלכם ונציג מיומן שלנו יעניק לכם ליווי מקצועי שיעשה לכם סדר בכל מה שקשור לנושא שילוח בינלאומי.

No items found