ראשי » שילוח לישראל מארה”ב – כל מה שצריך לדעת

שילוח לישראל מארה"ב – כל מה שצריך לדעת

יחסי המסחר הענפים מצריכים היקף נרחב של שילוח בינלאומי הן בדרך האוויר והן בדרך הים. ספינות עמוסות סחורה ועמוסות מכולות של תכולות דירה מגיעות לעיתים קרובות מאד לנמלי הים של ישראל.

שילוח לישראל מארה"ב

במדינה ענקית כמו ארה"ב קיימים הרבה מאד נמלים ימיים גדולים ומרובם יוצאים משלוחים בינלאומיים ימיים לכל רחבי העולם.

כדי לבצע שילוח לישראל מארה"ב, אנו נעזרים בשותפים העסקיים שלנו אשר מבצעים את כל מה שנדרש מעבר לים ואנו נמצאים בשיתוף פעולה ובקשרים רציפים לאורכם של כל ימי העבודה..

אם מדובר בסחורות, הלקוח הישראלי מיידע אותנו שיש לאסוף משלוח שמוכן עבורו במיקום ספציפי ברחבי ארה"ב. אנו נעזרים בשותפים העסקיים שלנו בעיר זו, או באחת הערים הסמוכות כדי לטפל בכך. העובדים שלהם אוספים את מלוא הסחורה באמצעות רכב בגודל המתאים או באמצעות מכולה, וכך העובדים מבצעים העמסה ישירה מהמפעל לתוך המכולה, כדי לייעל את התהליך. 

בהתאם לסיכום עם הלקוח, מעבירים את המכולה המלאה לנמל הימי או לחלופין השותפים העסקיים מצרפים למכולה זו גם ציוד של לקוח אחר, כדי שיחלקו יחד את השימוש במכולה בשיטת הקונסולידציה ולא ישלמו עלויות עבור מכולה שהיא חצי מלאה בלבד.

משלוחים אוויריים מארה"ב לישראל 

חברת שילוח מארה"ב לישראל מטפלת גם במשלוחים אוויריים משדות התעופה הרבים אשר פזורים בצפון אמריקה כדי להעביר את הסחורות ארצה. לקוחות שמייבאים סחורות לישראלים מעדיפים במקרים רבים לבצע שילוח אווירי, כדי לקבל את הסחורה תוך פרק זמן קצר. בדרך זו מעמיסים במטוסי המטען או במטוסים המיועדים לטיסות סדירות את הארגזים או את המשטחים.

מיעדים רבים ברחבי ארה"ב קיימות לעיתים תכופות טיסות ישירות לישראל כמו מניו יורק או מלוס אנג'לס ולכן באופן יחסי משלוח חבילות מארה"ב לישראל מגיע ארצה תוך פרק זמן קצר.

תכנון משלוחי רילוקיישן בדרך הים 

ישראלים שסיימו את השליחות שלהם בארה"ב ומעוניינים לחזור ארצה מתאמים עם חברת שילוח לישראל מארה"ב את המועד הנוח להם ביותר לשלוח את המכולה ארצה. העובדים של השותפים העסקיים שלנו מסייעים להם באריזתם של כל המוצרים. כלי הבית השבירים נארזים בעטיפות כפולות ומונחים בעדינות בארגזי העץ להגנה מקסימלית. 

כל תכולת הבית נארזת בארגזים ועל גבי כל אחד מהם מציינים מהם הפריטים שנארזו ולאיזה חדר הארגז משויך. חדר השינה של ההורים, אחד מחדרי הילדים, המטבח וכו' . בדרך זו יהיה קל לפרוק את המכולה כשהיא תהיה בישראל. 

אנו מתאמים מראש את הובלת המכולה על הספינה הרלוונטית שיוצאת מהנמל הימי הקרוב אל המזרח התיכון, שאחד מנמלי העגינה שלה בתכנון נתיב השייט, הוא אחד מנמלי ישראל.

הם פועלים בכל הנדרש בצד האמריקאי כדי שהמכולה תועמס במועד ואנו ממתינים להגעת הספינה בצד הישראלי, כדי להשלים את משימת שילוח לישראל מארה"ב.

עם הגעת המכולה ארצה, אנו מעבירים אותה לביתם של הלקוחות. העובדים פורקים את מלוא הציוד ומניחים אותו בחדר הנכון כדי להקל על המשפחה הישראלית.

הובלה בקירור

חברות ישראליות מייבאות באמצעות שילוח בינלאומי תרופות רבות מארה"ב. את חלקן יש להעביר במכולות קירור בטמפרטורה ספציפית על פי ההנחיות של היצרן ומקצתן אמורות להישלח במכולות בטמפרטורה של הקפאה. בשני המקרים אנו משתמשים במכולות ייעודיות לכך שיש בהן בקרת טמפרטורה.

מערך הבקרה המתוחכם נבדק לעיתים קרובות במהלך ההפלגה על ידי אנשי הצוות וגם על ידי צוות הבקרה והשליטה שלנו במטה הראשי, אשר מסוגל בכל נקודת זמן לקבל מידע מהמכשור הטכנולוגי וכך לקלוט אם נתוני הטמפרטורה הם נכונים.

הובלת מכוניות לישראל 

ספינות ענק מובילות באמצעות שילוח לישראל מארה"ב, מכוניות בגדלים שונים אשר מעבירים ארצה יצרני רכבים על פי ההזמנות של היבואנים בישראל. כל משלוח של מכוניות הוא בדרך כלל גדול ומכיל עשרות ואף מאות מכוניות. נמלי הים שמותאמים לקליטת המכוניות וגם רכבים גדולים יותר כמו אוטובוסים, משאיות וציוד מכני הנדסי, הם נמלי אשדוד ואילת.

חברות שילוח מארה"ב לישראל מבצעות את כל האופרציה המורכבת של תיאום הספינות הייחודיות למטרה זו, מעקב אחר העלאת כל כמות המכוניות, הכנת המסמכים הרלוונטיים, תשלום האגרות והמכסים וביצוע כל פעולה נוספת בהתאם לסיכום הדברים.

שיטת העבודה במערך השילוח 

חלק מהחברות הישראליות אינן מעורות שתהליך של שילוח לישראל מארה"ב ולכן במשלוחים הראשונים שלהם אנו מסייעים להם באמצעות חשיבה משותפת על הדרך שהיא היעילה והזולה ביותר עבורם. אנו בוחנים כמה אופציות מנמלים ימיים שונים, בדרך יבשתית קצרה, או ארוכה ובהתאם לתחשיב מציעים לחברות הללו את העלויות של האפשרויות השונות.

בנוסף לכך אנו מציעים להם גם את הדרך האווירית, אם מדובר בפריטים שאפשר לשנע בטיסה. גם הלקוחות מבצעים את התחשיב הכלכלי שלהם על פי הדחיפות של הגעת המוצרים שנחוצים להם ובסופו של דבר מעדכנים את חברת שילוח לישראל מארה"ב, על הדרך התואמת את הצורך שלהם.

ביטוח ימי וביטוח אווירי

בכל שילוח הן אווירי והן ימי יש להפעיל ביטוח אשר מכסה את כל תכולת הסחורה והציוד. המטרה היא להיות ערוכים לכל מקרה ביטוח, כדי שאם תהיה בעיה הביטוח יכסה את מלוא הנזק הכספי. פוליסת הביטוח שלנו היא מקיפה ביותר ויש בה סעיפי כיסוי ייחודיים, אשר לא קיימים בפוליסות מקבילות. לכן ההמלצה היא להפעיל ביטוח מקיף אשר מותאם לערך הסחורה.  

שאלות ותשובות 

איך חברת שילוח לישראל מארה"ב מבצעת שילוח ימי במקרה שאין נמל ימי קרוב? 

לעיתים ההובלה היבשתית היא מאד ארוכה כיוון שאין ברירה ואין אופציה אחרת. העלויות של ההובלה היבשתית הם חלק מהתחשיב הכולל של עלות השילוח. לכן במקרים הללו החלק של ההובלה היבשתית יהיה נתח משמעותי יותר מתוך כלל העלויות. 

מהי שיטת העבודה הנוחה ביותר לתיאום יבוא ארצה?

אם מדובר בפעם הראשונה שבה אתם מבצעים ייבוא, נציג שלנו ילווה אתכם לאורך הדרך כדי שתבינו את התהליך על כל רבדיו. חשוב להבין מונחים בסיסיים, תחשיבים, תשלומים, את ההבדלים בין שיטות השילוח השונות ועוד. תוכלו להתייעץ אתו לכל אורכו של התהליך כדי לקבל את ההחלטות הנכונות. לאחר מכן ההערכה שלנו היא שיהיה לכם הרבה יותר קל ואנו נמשיך לשרת אתכם ולהעניק לכם הכוונה מקצועית.

חלק מהתהליך בארה"ב, מתבצע על ידי חברת שילוח מקומית, עד כמה אתם בקשר ומפקחים על כל מה שקורה כדי למנוע תקלות?

אנחנו בקשר רציף ויום-יומי איתם ועוקבים אחר כל מה שקורה עם השילוח של כל לקוח. אם מדובר לדוגמה ברילוקיישן, אנחנו מוודאים שהעובדים ביצעו את האריזה של המוצרים ואת תהליך ההמכלה של המכולה. לאחר מכן אנו מוודאים שהמכולה הועברה לנמל הימי ושהיא הועלתה לספינה הנכונה. עם הגעת הספינה ארצה, אנחנו מטפלים בשחרור המכולה והעברתה לביתו של הלקוח.

האם יש אפשרות לפתרונות אחסון לתקופה בת חודשיים, לאחר הגעת המכולה לישראל?

יש לנו בישראל 7 מרלו"גים ובכל אחד מהם אפשר לאחסן מכולות. נוכל לתאם עבור המכולה שלכם הגעה לאחד מהמחסנים הענקיים הללו עד שהבית יהיה מוכן ובמועד זה נעביר את המכולה לביתכם והעובדים יפרקו את התכולה שלה.

אנחנו נשמח לסייע לכם בנושאים שונים אשר קשורים לתחום השילוח לישראל. השאירו כאן את פרטי ההתקשרות שלכם ונשוחח בהקדם. 

No items found