ראשי » שיטת העבודה באמצעות חברת שילוח מגרמניה לישראל

שיטת העבודה באמצעות חברת שילוח מגרמניה לישראל

לוגיסטיקה של שילוח מטענים ימיים ואוויריים ממדינות שונות אינה מהלך פשוט, אך בהיערכות נכונה היא אפשרית.

חברות ישראליות רבות מייבאות סחורות מגוונות מגרמניה כמו מוצרי חשמל, רכבים, מזון ופריטים רבים נוספים, באמצעות חברת שילוח מגרמניה לישראל.

הנמל הימי המרכזי שממנו מגיעים מרבית המשלוחים הימיים הוא המבורג בצפון גרמניה אך גם מערי הנמל האחרות כמו קיל, אמדן, ברמן, פלנסבורג ואחרות מגיעות ספינות מסחר.

יבוא רציף של משלוחים ימיים ואוויריים מגרמניה

חברת גלובוס עוסקת כבר עשרות שנים בתחום השילוח הבינלאומי מכל העולם. לאור המורכבות של תיאום המשלוחים מעבר לים, יצרנו שותפויות עסקיות עם חברת שילוח מגרמניה לישראל אשר ממוקמת בהמבורג ובנוסף לכך עם חברות שילוח נוספות שנמצאים בערי הנמל הפעילות האחרות. בדרך זה אנו יוצרים סינרגיה רציפה עם החברות הללו אשר מטפלות עבורנו בכל מה שדרוש כדי לשנע את הסחורות עבור היבואנים הישראלים, מנקודות שונות בגרמניה ארצה.

כל חברות השילוח שאיתם אנו עובדים בכל העולם, הן חברות מאד מקצועיות הפועלות בשיטות עבודה זהות לתוואי הדרך ולגישה בה אנו פועלים ולכן קל לנו מאד לקדם תהליכים יחד.

טיפול בסחורות המיובאות מגרמניה לישראל

בקשר האיכותי שיש לנו עם כל לקוח, אנו מקבלים ממנו מידע לגבי המשלוחים שהוכנו עבורם במפעלים הגרמנים בערים השונות ומעבירים זאת לנציגיה של חברת שילוח מגרמניה לישראל  וזאת כדי לקדם את הליך השינוע לישראל.

לאור הקרבה הגיאוגרפית לגרמניה ותכיפות הטיסות בין שתי המדינות, לקוחות רבים מעדיפים לשנע את כל הסחורה או חלק ממנה באוויר, במיוחד אם מדובר בפריטים קלים יחסית כמו ביגוד שהלקוחות מעוניינים לנצל את המומנטום ולמכור אותם במיידי, לאור השינויים העונתיים.

אנו מבצעים סימולציה ומעניקים ללקוח את כל הנתונים הפיננסיים . במקרים רבים אף על פי שמדובר בהפרשים מהותיים בעלויות, הלקוח מביא בחשבון את שיקוליו העסקיים ובהתאם לכך נקבע אופן השילוח.

יש מוצרים ספציפיים שאין באפשרותה של חברת שילוח מגרמניה לישראל, לשנע בהובלה אווירית כמו מכוניות וכלי תחבורה אחרים ומכונות תעשייתיות שגודלן אינו סטנדרטי ולכן במקרים הללו מבצעים את השילוח בהובלה יבשתית ולאחר מכן בהובלה ימית.

תהליך איסוף הסחורה וטיפול בשינוע לישראל

חברת שילוח מגרמניה לישראל שהיא השותפה העסקית שלנו בהמבורג, מקבלת מאתנו את כל הנתונים לגבי משלוח שמוכן במפעל זה או אחר הממוקם בעיר זו או בסביבתה הקרובה.

המידע כולל פרטים לוגיסטיים שהם משמעותיים עבורם כדי לתכנן את אופן איסוף הסחורה:

  • מיקומו של המפעל ופרטי התקשרות עם הגורם הרלוונטי במפעל.
  • כמות הסחורה, כמה ארגזים, מה גודלו של כל אחד, אם מדובר בארגזים זהים או כמה גדלים האם הם מונחים על פלטות או בתפזורת, הנפח של כל הארגזים יחד ומשקלם.
  • במסמכים הרשמיים של היצרן בגרמניה מרוכז כל המידע הזה כך שקל מאד לנציגי חברת שילוח מגרמניה לפעול בהתאם לנתונים.
  • נציג השירות מטפל בהעברת הארגזים או המשטחים לשדה התעופה בהתאם למועדי הטיסות, אם מדובר בשילוח אווירי או לחילופין לנמל הימי.
  • ארגזים בודדים יאספו על ידי רכב קטן יחסית ואילו משלוח גדול התופס את מלוא המכולה על פי התכנון ההנדסי שבוצע עבור המשלוח, יועמס ישר לתוך מכולה על פי ההוראות הקפדניות. בסופו של התהליך תתבצע קשירה וגם עיגון של כל התכולה וכך מיקומם של הארגזים ושלמותם נשמרים לאורך כל הנסיעה היבשתית והימית.
  • בנוסף לכך חברת שילוח מגרמניה לישראל מעבירה לנציגי הנמל את כל הניירת עבור השינוע, מסמכים המעידים על סוג המוצרים שנארזו רישיונות, אישורים, מידע על תשלומים עבור מיסי נמל, אגרות והוצאות נוספות. תיק היבוא מגיעים באופן מסודר וכולל את כל הניירת הנדרשת כך שלא יוצר מצב שהמכולה או המשלוח האווירי לא יתקבל על ידי המכס הגרמני ויהיה צורך להמצאת מסמכים נוספים.
  • מכיוון שמדובר בצוותים יעילים ואחראים של חברת שילוח מגרמניה לישראל, הפועלים בדיוק על פי ההוראות וההנחיות שלנו, כל התהליך עובר באופן חלק והסחורה נמסרת כראוי.
  • חברת שילוח לישראל מכירה את כל הנהלים וכל חוקי המכס בישראל ולכן הם פועלים באופן מדויק על פי הדרישות. כדי שלא תהיה בעיה עם שלטונות המכס בעת הגעת המשלוחים ארצה, מתבצעת בדיקה מראש אם קיים אישור להכניס את המוצרים לישראל. יש מקרים שהמכס יבקש לבצע בדיקות איכות צבעת הגעת הסחורה לישראל.

 

שאלות ותשובות

כמה זמן אורך שילוח לארץ מנקודת המוצא בגרמניה, בדרך האוויר ובדרך הים?

הנושאים הללו משתנים בהתאם לתכיפותן של הטיסות ושל ההפלגות. בדרך האוויר קיימות טיסות רבות מברלין ומנמלי תעופה אחרים ארצה ולכן ברוב הפעמים המשלוחים יגיעו ארצה תוך ימים בודדים עד שבוע ימים פחות או יותר, שילוח לישראל מגרמניה בדרך הים אורך בן שבועיים לחודש ימים בהתאם למיקומו של הנמל הימי ומרחק הנסיעה מישראל. התכיפות של ההפלגות אינה בכל יום ולכן זהו אומדן הזמן ותלוי גם בנושאים נוספים כמו מזג האוויר.

האם אתם פועלים באופציה של חברת שילוח לישראל המעניקה שירות בכל תהליך היבוא מתחילתו ועד סופו, או אתם מטפלים רק בנושא של עמילות מכס?

אנחנו מלווים כל לקוח בכל הליך היבוא לכל אורכו. עבור רבים מהלקוחות נושא היבוא חדש עבורם ואין להם ידע וניסיון. לכן אנחנו מסייעים להם ומדריכים אותם בכל ההליך כך שידעו מה עליהם לעשות מבחינה ניהולית ועסקית כדי לחשב כראוי את עלויות היבוא שלהם. ואנחנו מטפלים בכל נושא השינוע הן במדינה הזרה כמו בגרמניה והן בישראל לאחר עגינת הספינה.

חברת שילוח בינלאומי בישראל כמוכם מגייסת שותפים עסקיים בגרמניה או שיש לכם נציגים שלכם הפועלים ממדינה זו?

אנחנו עובדים עם כל המדינות בעולם ואין כל אפשרות שיהיו ישראלים בכל מקום. אך בחרנו שותפים עסקיים מעולים בכל עיר בגרמניה. כל אחת מהסוכנויות הללו מחזיקה צוות עובדים מיומן ומקצועי, אנחנו בדקנו את הרזומה של כל אחת מהחברות העוסקות לאורך שנים רבות בשילוח בינלאומי ובסופו של דבר בחרנו את הסוכנות הטובה ביותר בכל עיר בגרמניה שאיתה יש לנו קשרי מסחר.

האם אתם פועלים בדרכים ייחודיות באריזת ציורים מקוריים של ציירים מפורסמים העוברים ממוזיאון למוזיאון במסגרת תערוכות בינלאומיות.

מחלקת המחקר והפיתוח שלנו בתחום האריזות, פיתחה עם השנים שיטות לוגיסטיות יוצאות דופן המגנות על כל מוצר ובמיוחד אם מדובר על פריטים ייחודיים ואומנותיים. פרויקט מסוג זה דורש תכנון ייעודי ועל פי גודלם של הפריטים אנו מייצרים ארגזי עץ מיוחדים שמותאמים לכל אחד מהם.

העובדים עוטפים את החפץ או את הציור באמצעי אריזה המיוצרים מחומרים ייחודיים ולאחר מכן מניחים אותו בעדינות ומקבעים אותו בתוך הארגז שננעל לאחר מכן באמצעי מיגון שונים כדי שלא תהיה כל תזוזה במהלך הנסיעות הארוכות.

יש להקפיד ולהפעיל את הביטוח הייעודי על פי הערך הפרטני של כל אחד מהמוצרים כדי שיהיה כיסוי מלא על כל התכולה לכל תרחיש.

אנו מזמינים אתכם להצטרף ללקוחות הקבועים והמרוצים שלנו  וליהנות מהטיפול המקיף והמקצועי שלנו, בכל מה שקשור לנושא היבוא. השאירו כאן את פרטיכם ואנחנו נשוחח אתכם בהקדם.

No items found