כאשר יש צורך בפעולה לוגיסטית מורכבת ההמלצה היא לבצע זאת באמצעות צוותים מנוסים אשר עוסקים בכך ביום יום ולכן הם פיתחו עם השנים שיטות מתוחכמות ויעילות לרווחתם של הלקוחות.
חברת שילוח והפצה
חלק גדול מהעסקים בישראל מבצעים עסקאות שונות עם גורמים בישראל וכל העולם. כדי לבצע זאת במינימום עלויות אך עם זאת באופן יעיל ואחראי, הם נעזרים בפעילות לוגיסטית של חברת שילוח והפצה.
כאשר מדובר בהפצה בתוך ישראל, קיימת אפשרות לאחסן את מלאי הסחורות באחד מהמרלוג"ים שלנו אשר משמש נקודת הפצה מרכזית לכל קמעונאי או ללקוח קצה בכל הארץ. כל הפעילות במחסן העצום היא ממוחשבת ולכן עובדי המחסן קולטים את ההזמנות ובהתאם לכך מעבירים את הציוד למשאיות שמגיעות בכל יום לאזורים אחרים בארץ. ניתוב המשלוחים בדרך זו הוא יעיל מאד וקיים חיסכון משמעותי בנסיעות מיותרות, כאשר הדברים לא מתוכננים נכון.
במרלוג"ים מעניקים גם שירות לאתרי אינטרנט מקוונים אשר מקבלים לאורך כל היום והלילה הזמנות מלקוחות קצה. העובדים או הרובוטים מלקטים את הפריטים שהוזמנו, הם נארזים וגם הם יוצאים על פי לוחות הזמנים של חברת שילוח והפצה לרחבי ישראל.
שיטה זו חוסכת לעסקים עלויות של אחסון וכוח אדם כיוון שאילו זאת בעצמם במחסנים שהם שוכרים, העלויות היו הרבה יותר גבוהות.
העברת משרדים
עסקים רבים מחליטים לשנות את מיקומם של המשרדים בתוך ישראל וגם מעבר לים. לצורך העברת משרדים יש לבצע מבצע לוגיסטי מתוכנן ומדויק כדי להצליח במשימה זו. בשלב ראשון נציג שלנו מקבל את מלוא המידע לגבי כמות העובדים, כמות הציוד, המיקום של המשרד החדש וכל נתון רלוונטי נוסף.
ההכוונה המקצועית של הנציג המומחה של חברת שילוח והפצה מנותבת להנהלה ולציבור העובדים. המטרה היא להפחית בכמות הציוד שמועבר ולכן העובדים מתבקשים לבצע פעולות רוחביות לצמצום התכולה האישית שלהם במשרד. סריקה של מסמכים כדי להפחית את כמות הקלסרים למינימום והעברת ציוד שאין בו שימוש לתרומות או למכירה.
בשלב שני מתאמים את לוחות הזמנים על פי המועד שבו המשרד החדש יהיה מוכן לאכלוס. כל עובד מסמן לקראת יום המעבר את הציוד שלו במדבקות איכותיות ורושם את שמו על הארגזים שלו, המחשב, המקלדת והציוד הנלווה. המטרה היא שמיד לאחר המעבר, העובדים יפזרו את המחשבים על השולחנות בהתאם למקומות הישיבה שנקבעו מראש ואנשי המחשבים יחברו את המחשב לכל עובד כדי שאפשר יהיה לשוב בהקדם לעבודה סדירה.
כאשר מדובר באופציה של העברת תכולת משרדים לארץ זרה, העובדים שלנו אוספים את כל הציוד ומסדרים אותו בתוך המכולה כדי לבצע משלוח מכולה לנקודת היעד.
העברת מפעלים לחו"ל
המומחיות של חברת שילוח והפצה היא לארגן את הציוד ואת המכונות הייחודיות של כל מפעל לקראת השינוע של תכולה זו באמצעות שילוח ימי ליעד החדש. העובדים המיומנים של העברת מפעלים מפרקים חלק מהמכונות לכמה חלקים כדי להקל על השינוע.
הם מארגנים את החלקים באופן מסודר כדי שאפשר יהיה במפעל החדש להרכיב אותם בחזרה תוך הברגת הברגים וביצוע כל הפעולות אשר דרושות להתקנה מחודשת. יש מפעלים שמעבירים בתוך המכולות כמה ארגזי עץ מאסיביים ובהם המכונות העטופות והנעולות ויש מפעלים גדולים שזקוקים למשלוח ימי של כמה מכולות.
ביטוח ימי לשילוח ימי ואווירי
כל סחורה וציוד ששולחים במכולות למדינה מעבר לים הוא יקר ערך הן כספי והן סנטימנטלי ואף אחד אינו רוצה שיקרה משהו כמו גניבה או נזק. זו הסיבה שחייבים לבטח את כל הציוד שמועבר הן בשילוח ימי והן בשילוח אווירי כדי שיהיה כיסוי מלא במקרה של תקלה.
פוליסת הביטוח שאנו מציעים ללקוחות כוללת כיסוי מלא במקרים שונים וזאת לעומת פוליסות אחרות שאינן מעניקות כיסוי מלא ולכן קיימים מקרים שבהם הלקוח מקבל פיצוי כספי חלקי בלבד או אינו מקבל פיצוי כספי כלל.
שיתוף פעולה עם נציגים בינלאומיים ברחבי העולם
כדי להפעיל את המערך הלוגיסטי של חברת שילוח והפצה אשר כולל שילוח מישראל למדינות רבות בעולם וקבלת המשלוחים מחו"ל לישראל, אנו מפעילים רשת של נציגים מקצועיים במדינות רבות בעולם. בהתאם לצורך של הלקוחות שלנו אנו מיידעים אותם על משלוחים שאמורים להגיע בדרך האוויר, באיזו טיסה הם יגיעו ולאן יש להעביר אותם.
אם מדובר במשלוח ימי, אנו מיידעים את חברת שילוח והפצה בחו"ל באיזו ספינה אמורה להגיע כל מכולה ומועד העגינה הצפוי שלה. לאחר העברת מלוא הניירת הרלוונטית ועם הגעת הספינה, צוות העובדים בחו"ל משחרר את המכולה מהמכס ומעביר אותה לכתובת בהתאם להנחיות שלנו.
בדרך זו כל המשלוחים מטופלים באופן מקצועי לשביעות רצונם של הלקוחות והספקים על פני הגלובוס.
שאלות ותשובות
כמה זמן אורכת הבדיקה של המכס לגבי מוצרים חדשים אשר מגיעים לישראל?
הדבר משתנה בהתאם לסיווג של הציוד. יש מקרים שהדבר אורך כמה ימים, אך יש גם מקרים שמדובר בכמה שבועות ואף יותר מכך. בינתיים הציוד מאוחסן במחסני המכס בנמל והלקוח משלם את דמי האחסנה עבור כל התקופה הזו.
אנחנו מודעים לעובדה שהדבר מעכב את מכירת הסחורה ומטיל עלויות כבדות ומיותרות על היבואן, אך הדברים הללו אינם בשליטה שלנו.
יש לי משלוח גדול להעביר ליפן, מהן אפשרויות השילוח?
משלוחים ליפן באמצעות שילוח ימי אורכים כחודשיים. מועד ההגעה תלוי במיקומו של הנמל הימי שבו פורקים את הסחורה כמו טוקיו, אוסקה או ערי נמל אחרות. גם תכיפות המשלוח מהמזרח התיכון לכיוון יפן אינה גבוהה ויש מקרים שבהם יש לבצע הפלגה שכוללת קונקשן, כמו העברת המכולה בשלב ראשון להונג קונג או לעיר אחרת ולאחר מכן המכולה מועמסת על ספינה אחרת אשר מפליגה מנמל זה ליפן.
כדי להיות מעשיים, תשאיר כאן בבקשה את פרטי ההתקשרות אתך ונציג מנוסה שלנו ישוחח אתך בהקדם ויבדוק את הנתונים באופן מעמיק.
האם אתם פועלים גם בנושא הובלה של תרופות בקירור?
ברשותנו מכולות ייחודיות אשר כוללות מנגנון קירור כולל מערך בקרה מתוחכם הפועל בטכנולוגיות חדשניות. המכולות הללו נעות מישראל למדינות העולם וגם בכיוון ההפוך תוך הפעלת רמת הקירור הנדרשת על ידי היצרן.
לאורכה של כל ההפלגה מערך הבקרה והשליטה בוחן מה קורה במכולה ואם נשמרת רמת הטמפרטורה התקינה.
האם יש לכם שיטות אריזה מיוחדות לחפצים יוצאי דופן שיש לשלוח אותם למדינות שונות, כמו ציורים, פסלים ופריטים אשר שייכים למוזיאונים?
עם השנים פיתחנו במעבדה של חברת שילוח והפצה מומחיות בכל מה שקשור לאריזת חפצי אמנות למוזיאונים ולאספנות. לאור השווי הכספי הגבוה שלהם, אנו מטפלים בהם בדרך ייחודית. בשלב ראשון בוחנים האורזים שלנו את כל הפריטים, מבצעים מדידה מדויקת ולאחר מכן מעבירים בקשה לייצור של ארגזים ספציפיים מעץ קשיח ועמיד עבור כל אחד מחפצי האמנות.
בהתאם לצורה הגיאומטרית של כל אחד מהם נבנה עבורו ארגז התאם את ממדיו. האורזים עוטפים את החפץ או הציור יקר הערך מכל כיוון אפשרי באמצעות ניירות עמידים ויריעות ניילון בועות. החפץ העטוף מועבר לאחר מכן לתוך הארגז, קושרים אותו ונועלים את הארגז כדי למנוע גניבה. בדרך זו כל הפריטים מגיעים בשלום למוזיאון בחו"ל שהזמין אותם.
אנחנו לשירותכם בכל שאלה אשר קשורה לנושא שילוח ימי ואווירי. השאירו כאן את פרטיכם ונדבר אתכם בהקדם